Přehled služeb, které Vám nabízíme
Říká, kde se, v rámci navigace, která stránka nachází, proč se tam nachází, jaký má obsah a jaký má cíl. Díky těmto znalostem přesně víme co hledá uživatel, který na konkrétní stránku přichází a dokážeme mu nabídnout přesně ten obsah, který hledá.
Zákazník se rychle dostane tam, kam potřebuje, informace nemusí dlouho hledat nebo snad odejít ke konkurenci. Návštěvník nemusí přemýšlet nad tím, kde jaké informace jsou, jak se k ním dostat atd., soustředí se pouze na sdělení, které pro něj máte a šance, že se vám ozve, nebo u vás nakoupí, raketově roste.
Promyšlená informační architektura v kombinaci s analýzou klíčových slov by měla být základem každého webu. Ačkoliv to na první pohled nemusí být patrné, tyto dva dokumenty do značné míry rozhodují o úspěšnosti celého webu. Každé téma má svou stránku v jasné struktuře webu. Na každé stránce víte, co je cílem návštěvníka, a proto dokážete precizně měřit a analyzovat úspěšnost celého webu. Pokud zvažujete PPC reklamu, máte vytvořeny příhodné stránky kam návštěvníka přivádět (landing page). A rozvoj webu, přidávání nových stránek, úpravy stávajících, se vám nikdy nevymknou.
Víte kde se které stránky nachází a proč, víte na které stránky přichází jací uživatelé a kam odchází. Když po čase přidáváte nové stránky, víte naprosto jasně kam a proč.
Pokud není struktura webu srozumitelná pro člověka, nemůže být srozumitelná ani pro vyhledávače. Ty pak mohou chápat špatně celý web. A co je horší, uživatelé, kteří nenachází co hledají web ihned opouští.
Stránky si navzájem nekonkurují, u každé víte proč existuje a jakého cíle na ní má uživatel dosáhnout.