Přehled služeb, které Vám nabízíme

analyza-konkurence

Analýza konkurence

  • Vědět, jak je na tom Vaše konkurence, se vždy hodí

    Zanalyzujeme Vaši konkurenci po všech stránkách a připravíme Vám sadu doporučení, díky nimž vylepšíte úspěšnost Vaší webové prezentace. Dozvíte se, jak a kde se konkurence prezentuje, jaké využívá prodejní kanály, jakými způsoby je podporuje, co má na webu vyřešeno lépe než Vy a v čem za Vámi naopak pokulhává.

  • Podíváme se i na sociální sítě

    Analýza konkurence na webu se zabývá nejen samotnými webovými stránkami a jejich pozící ve výsledcích vyhledávání, ale i kvalitou a rozsahem komunikace s klienty. Kromě webu se podíváme také na sociální sítě, jak se tam daří Vašim konkurentům, jaká mají silné a úspěšná témata.

Analýza konkurence vám ukáže jak si stojíte, jaké máte silné stránky a v čem si s konkurencí raději nezahrávat. Vytvoření analýzy konkurence je rozhodně nejlepší možný začátek řízení práce s konkurencí. Neméně důležité je, věnovat se analýze konkurence trvale, průběžně vyhodnocovat aktivity konkurentů a reagovat na ně. Nebo ještě lépe, sledovat, jak konkurenti reagují na vaše aktivity.

Jaké máte silné stránky a v čem si s konkurencí raději nezahrávat?

Proč má smysl analyzovat konkurenci?

  • Zjistíte, jak si vůči ní stojíte

    Konkurenční boj je boj jako každý jiný a čím více o konkurenci víte, tím snáze můžete reagovat na změny.

  • Dozvíte se, v čem jste lepší

    Když už jste v něčem lepší než konkurence, je mnohem snazší se v tom stát nejlepší a mít tak další prodejní argument navíc.

  • Ukáže vám, jak dělá konkurence věci lépe

    Pokud dělá konkurence něco lépe než vy, je to pro vás možnost pro poučení se a zlepšení svých vlastních aktivit.