Přehled služeb, které Vám nabízíme
Výsledný dokument, který Vám naservírujeme, obsahuje seznam klíčových slov, která zadávají uživatelé hledající Vaše produkty, služby či přímo Vaši firmu.
Pokud víme, jaká klíčová slova uživatelé zadávají, když přicházejí na konkrétní stránku webu, máme poměrně jasnou představu o tom, co ve skutečnosti hledají.
Na základě analýzy klíčových slov Vám dokážeme nabídnout takový obsah, jaký návštěvník Vašeho webu požaduje a očekává. Návštěvník tedy nemusí proklikávat web, nebo ještě hůř, jít ke konkurenci. Na jedno kliknutí u Vás najde přesně to, co hledá a šance, že Vás kontaktuje, nebo u Vás nakoupí, tak rapidně stoupá.
Myslíte si, že na analýze klíčových slov nezáleží? Naopak! Při jejím podcenění riskujete, že obsah Vašeho webu bude plný věcí, které na internetu nikdo nehledá. A nebo budete mít na webu obsah, který lidé sice hledají, ale představují si pod ním něco zcela jiného, než vy. Úplně snadno se totiž může stát, že na Váš web nikdo nechodí jenom proto, že zákazníci hledají produkty pod jiným názvem, než je vy nabízíte. To vše jsou chyby, které analýza klíčových slov snadno odhalí, vyřeší a přinese vám tak množství nových zakázek. Stejně jako mnoho jiných analýz je i analýza klíčových slov živým dokumentem a pokud se věnujete aktualizaci dat i třeba jen jednou ročně, můžete s její pomocí objevit úplně nový trh.
Výsledkem jsou slovní spojení, která lidé skutečně zadávají při hledání Vašich služeb. To vám umožní mít na každé stránce obsah, který uživatel hledá.
Podle dodatečných údajů, které uživatelé zadávají spolu s klíčovými slovy zjistíte, co a jak hledají a také jak postupují, pokud to nenajdou. A vám to pomůže připravit skvělé cílové stránky.
Třeba se dozvíte, že vaše produkty zákazníci využívají způsobem, který vás doposud ani nenapadl. Nebo třeba, že vaše zboží hledají pod názvy, které vůbec neznáte.